zaterdag 12 december 2015

Ligfiets gekocht en weer verkocht

ligfiets
In het verleden heb ik ligfietsen gehad en ik was eigenlijk wel weer in de markt voor een ligfiets. Voor een prikkie vond ik een lowracer en ben het ding gelijk gaan halen. Voor 250 euro kon ik hem letterlijk niet laten liggen.
Na een dag heen en weer naar mijn werk ermee gefietst te hebben heb ik de conclusie getrokken dat deze fiets niet geschikt is voor mijn fietsroute. Teveel stad, te weinig rechte stukken. Ik heb de fiets weer te koop gezet voor 500 euro, wat een redelijk normale prijs is voor een ligfiets in deze staat. Uiteindelijk is de fiets vandaag met een Engelsman meegegaan voor 400 euro. Toch een winst van 150 euro en iemand die ook relatief goedkoop een ligfiets heeft gekocht.  Alleen nog geen ligfiets maar ach.

Ook is vandaag de motorfiets weggegaan. Ik was al en tijdje aan het kijken voor een andere maar de laatste rit viel de motor tot 2 keer toe uit, waaronder 1 keer in een tunnel. Niet direct de prettigste plek om stil te komen te staan. gelukkig sloeg de motor op tijd weer aan. Vanwege dit probleem en omdat de motorfiets zelf ook nog wat onderhoud nodig had heb ik het ding te koop gezet voor elk aannemelijk bod en is uiteindelijk voor 100 euro de deur uitgegaan. Erg weinig maar het scheelt mij ook weer investeren in een motorfiets die ik toch al wilde inruilen.

In het voorjaar maar eens kijken voor een andere motor.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen